ХІІІ форум лідерів учнівського самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти

14 листопада 2019 року Державний навчальний заклад «Запорізький професійний ліцей автотранспорту» гостинно зустрічав учасників та гостей ХІІІ форуму лідерів учнівського самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Організатори форуму: Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Запорізькій області, учнівське самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.

Лідери учнівського самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти області у супроводі змістовних і яскравих презентацій інформували про свої досягнення із соціального, волонтерського, спортивного, культурного напрямів роботи.

Наш ліцей традиційно прийняв участь у Форумі, але уже з новообраним президентом учнівського самоврядування,  ученицею групи КОА – 168 Самарською Анастасією.

Організаторами була проведена колосальна робота, кожен представник навчального закладу отримав настанови на подальшу роботу учнівського самоврядування на навчальний рік. Учні обмінювалися досвідом, брали для себе на замітку певні заходи для реалізації у своєму навчальному закладі.

Всі учасники отримали безцінний досвід та нові знайомства.

Ми у фіналі!

14 листопада 2019 року в стінах нашого навчального закладу пройшли обласні зональні змагання з волейболу (дівчата) серед ПТНЗ Запорізької області. В них прийняли участь такі навчальні заклади:

Запорізький правобережний професійний ліцей

Запорізький центр ПТО водного транспорту

Запорізький будівельний центр ПТО

Запорізький ПТКЛ

Запорізький професійний ліцей сервісу.

В упорній боротьбі за вихід у фінальну частину команди розташувалися  наступним чином:

1 – Запорізький будівельний центр ПТО;

2 – Запорізький професійний торгово-кулінарний ліцей

3 – Запорізький професійний правобережний ліцей

4 – Запорізький центр ПТО водного транспорту

5 – Запорізький професійний ліцей сервісу.

В результаті в фінальну частину пройшли команди:

Запорізький будівельний центр ПТО

Запорізький ПТКЛ.

У фіналі обласних змагань з волейболу (дівчата) серед ПТНЗ Запорізької області 21-22.11.2019 р. на спортивній базі нашого ліцею зустрінуться команди:

Запорізький будівельний центр ПТО

Запорізький ПТКЛ

Запорізьке ВПУМіС

Запорізьке ВПУ «Моторобудівник

»   

Святкування Дня української писемності та мови

11 листопада 2019 року була проведена святкова лінійка присвячена Дню української писемності та мови.
Упродовж століть українська мова зазнавала суттєвих утисків і заборон з боку різних держав. Нині українська мова має державний статус.
День української писемності та мови — свято, яке щороку відзначається в Україні 9 листопада. За православним календарем — це день вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця .

 

Викладач Сундукова Олена Яківна разом з учнівським самоврядуванням підготували святкову лінійку, де звучали вірші відомих українських поетів, лунали пісні про Україну. Свято проходило в супроводі відео про мальовничість української природи, її красу та неповторність. 

Калитка Дмитро

Життєве кредо одного з найкращих учнів ДНЗ «Запорізький професійний торгово-кулінарний ліцей», що навчається за професією «Кухар; офіціант» у групі КО-275,  Калитки Дмитра: «Не зважай на поради, йди своїм шляхом».

Закінчивши Леженську гімназію у 2015 році, хлопець зробив впевнений крок у своє майбутнє, обравши собі до смаку професію кухаря-офіціанта. «Звісно, були сумніви, – зізнається він, – але на певному життєвому етапі ти просто розумієш, що назад дороги немає. Мені пощастило – сьогодні я можу похвалитися тим, що в мене є мрія та мета, для досягнення якої я буду працювати, не покладаючи рук, впевнено торувати свій життєвий шлях» –стверджує він.

Слід зауважити, що підійматися сходинками наукового Олімпу почав ще зі школи. Так, на його рахунку почесне І (перше) та ІІ (друге) місця у Всеукраїнському конкурсі «Лелека». У деяких людей добре виходить складати до купи натхненні хитросплетіння слів, наш Дмитро один із таких людей.

Юнак перспективний, цілеспрямований та відповідальний, пишається своєю професією, розуміє, що навички отримані під час навчання, відкриють двері у майбутнє успішне життя, нададуть змогу добре працевлаштуватись, бути корисним суспільству. Наполегливо і з зацікавленням він опановує обрану професію, відповідально відноситься до виробничої практики, приймає активну  участь у ліцейних конкурсах професійної майстерності, де проявляє себе як освічений,  наполегливий учень. У вільний час підвищує професійну майстерність, займається улюбленою справою – відвідує гурток «Кулінар». Досконало володіє сучасними професійними та комп’ютерними технологіями.

Дмитро є членом учнівського самоврядування ліцею. Тактовний, щирий у спілкуванні, відкритий, доброзичливий, здібний організатор, користується авторитетом у однолітків та педагогів.

Завзяття хлопця було винагороджено 1 листопада 2016 року на Всеукраїнському конкурсі професійної майстерності «World skills Ukraine» та другому міжнародному етапі конкурсу «Best Cook Fest», який відкривав Прем’єр-міністр України Гройсман  Володимир  Борисович. Участь  у конкурсі приймали 18 областей України. Нашу Запорізьку область представляв  –  Калитка Дмитро Геннадійович.

Конкурсне завдання: приготувати за 80хв. 3 страви – фуршетну закуску(з курячої печінки та буряка); основну страву(м’ясо птиці зі складним гарніром та соусом); десерт(з яблук) – потребувало неабиякого натхнення та працездатності. Та наш ліцеїст впевнено пройшов випробування!

Члени журі – відомі ресторатори та шеф-кухарі різних країн на чолі з президентом кулінарної асоціації «Ukrainian Culinary Union» Анатолієм  Мозаракі гідно оцінили старання, вручивши юнакові диплом в номінації «Best  chaf  junior – 2016» та бронзову медаль.

Вітаємо Дмитро! Ми пишаємося тобою! Бажаємо успіхів!

Мене звуть  Калитка  Дмитро,  навчаюсь у ДНЗ «Запорізький професійний торгово-кулінарний ліцей»  за професією«Кухар; офіціант».

Закінчивши Леженську гімназію у 2015 році,  я свідомо обрав  собі цю професію. Звісно, були сумніви, але на певному життєвому етапі ти просто розумієш, що назад дороги немає. Мені пощастило – сьогодні я можу похвалитися тим, що в мене є мрія та мета, для досягнення якої, я буду працювати, не покладаючи рук, впевнено торувати свій життєвий шлях.

Моє життєве кредо: «Не зважай на поради, йди своїм шляхом».

Я впевнений, якщо любити свою професію, завзято працювати й вперто йти до своєї мети, можна досягти будь-яких вершин. 1 листопада 2016 року на Всеукраїнському конкурсі професійної майстерності «Worldskills Ukraine» та другмуо міжнародному етапі конкурсу «BestCookFest»  я отримав диплом в номінації «Best  chaf  junior – 2016» та бронзову медаль. Хочу подякувати батькам за розуміння й підтримку у виборі професії, наставникам за професійні знання, адміністрації  та спонсорам за можливість прийняти участь в конкурсі й переконатися в своїх силах. Адже так важливо, коли є можливість займатися улюбленою справою та реалізувати свої творчі задуми.

Creating learners.

The new society to educate children from under priviledged society was created. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc,

Opening Door- Literacy.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc,

Opportunities For Lifelong Learning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc,

Whats in and Whats out for colleges

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc,

Enabling Our Students To Learn

Early Modern universities initially continued the curriculum and research of the Middle Ages: natural philosophy, logic, medicine, theology, mathematics, astronomy (and astrology), law, grammar and rhetoric. Aristotle was prevalent throughout the curriculum, while medicine also depended on Galen and Arabic scholarship. The importance of humanism for changing this state-of-affairs cannot be underestimated. Once humanist professors joined the university faculty, they began to transform the study of grammar and rhetoric through the studia humanitatis. Humanist professors focused on the ability of students to write and speak with distinction, to translate and interpret classical texts, and to live honorable lives. Other scholars within the university were affected by the humanist approaches to learning and their linguistic expertise in relation to ancient texts, as well as the ideology that advocated the ultimate importance of those texts. Professors of medicine such as Niccolò Leoniceno, Thomas Linacre and William Cop were often trained in and taught from a humanist perspective as well as translated important ancient medical texts. The critical mindset imparted by humanism was imperative for changes in universities and scholarship. For instance, Andreas Vesalius was educated in a humanist fashion before producing a translation of Galen, whose ideas he verified through his own dissections. In law, Andreas Alciatus infused the Corpus Juris with a humanist perspective, while Jacques Cujas humanist writings were paramount to his reputation as a jurist. Philipp Melanchthon cited the works of Erasmus as a highly influential guide for connecting theology back to original texts, which was important for the reform at Protestant universities.Galileo Galilei, who taught at the Universities of Pisa and Padua, and Martin Luther, who taught at the University of Wittenberg (as did Melanchthon), also had humanist training. The task of the humanists was to slowly permeate the university; to increase the humanist presence in professorships and chairs, syllabi and textbooks so that published works would demonstrate the humanistic ideal of science and scholarship.

Although the initial focus of the humanist scholars in the university was the discovery, exposition and insertion of ancient texts and languages into the university, and the ideas of those texts into society generally, their influence was ultimately quite progressive. The emergence of classical texts brought new ideas and led to a more creative university climate (as the notable list of scholars above attests to). A focus on knowledge coming from self, from the human, has a direct implication for new forms of scholarship and instruction, and was the foundation for what is commonly known as the humanities. This disposition toward knowledge manifested in not simply the translation and propagation of ancient texts, but also their adaptation and expansion. For instance, Vesalius was imperative for advocating the use of Galen, but he also invigorated this text with experimentation, disagreements and further research.The propagation of these texts, especially within the universities, was greatly aided by the emergence of the printing press and the beginning of the use of the vernacular, which allowed for the printing of relatively large texts at reasonable prices.

multicultural community for learning.

The university culture developed differently in northern Europe than it did in the south, although the northern (primarily Germany, France and Great Britain) and southern universities (primarily Italy) did have many elements in common. Latin was the language of the university, used for all texts, lectures, disputations and examinations. Professors lectured on the books of Aristotle for logic, natural philosophy, and metaphysics; while Hippocrates, Galen, and Avicenna were used for medicine. Outside of these commonalities, great differences separated north and south, primarily in subject matter. Italian universities focused on law and medicine, while the northern universities focused on the arts and theology. There were distinct differences in the quality of instruction in these areas which were congruent with their focus, so scholars would travel north or south based on their interests and means. There was also a difference in the types of degrees awarded at these universities. English, French and German universities usually awarded bachelor’s degrees, with the exception of degrees in theology, for which the doctorate was more common. Italian universities awarded primarily doctorates. The distinction can be attributed to the intent of the degree holder after graduation – in the north the focus tended to be on acquiring teaching positions, while in the south students often went on to professional positions. The structure of northern universities tended to be modeled after the system of faculty governance developed at the University of Paris. Southern universities tended to be patterned after the student-controlled model begun at the University of Bologna.Among the southern universities, a further distinction has been noted between those of northern Italy, which followed the pattern of Bologna as a “self-regulating, independent corporation of scholars” and those of southern Italy and Iberia, which were “founded by royal and imperial charter to serve the needs of government.”

Their endowment by a prince or monarch and their role in training government officials made these Mediterranean universities similar to Islamic madrasas, although madrasas were generally smaller and individual teachers, rather than the madrasa itself, granted the license or degree. Scholars like Arnold H. Green and Hossein Nasr have argued that starting in the 10th century, some medieval Islamic madrasahs became universities.George Makdisi and others, however, argue that the European university has no parallel in the medieval Islamic world. Other scholars regard the university as uniquely European in origin and characteristics.