Поняття успіху у кожного своє: для одного – це кар’єра, для іншого – це сім’я.
Більшість з нас прагне його досягти, але як це зробити знають лише одиниці!
Успіх – це, насамперед, творіння рук самої людини. Досягати успіху – це не означає
спіймати удачу за хвіст, це, перш за все, цілеспрямована, невтомна праця над собою і,
що не менш важливо, віра у свої сили!
І в нашому навчальному закладі працює педагог, в якого є мета. Мета, що надихає.
Надихає навчати і навчити, творити, виховувати. Прагнення передати частинку свого
серця учням, яким так потрібне тепло, любов, турбота, увага, розуміння їх проблем та
невдач, підтримка.
Христенко Ольга Володимирівна працює у сфері освіти 18 років. Для когось це
мало, для когось – забагато. Але за цей період зроблено чимало.
Свою педагогічну діяльність вона почала у 1999 році. Після закінчення
Дніпропетровського національного університету молода дівчина з дипломом історика
поїхала до м. Кременчук і влаштувалась вчителькою історії у гімназію №1. Саме тут
почала втілюватись у життя її мрія, любов до науки. Перші науково-дослідницькі
роботи, керівником яких виступила Ольга Володимирівна, були присвячені темам
дослідження впливу комп’ютерних ігор на агресивність дітей молодшого шкільного
віку. Вперше у 2002 році її учні посіли призові місця на обласному етапі конкурсі-
захисту учнів науково-дослідницьких робіт МАН у Полтавській області. Нагородою
для Ольги Володимирівни і її вихованки стало 3-е місце на Всеукраїнському етапі
конкурс –захисту МАН.
Ольга Володимирівна вже не пам’ятає причину вибору професії. Але добре
пам’ятає, що завжди хотіла стати істориком. З дитинства вона полюбляла розповіді
тата про історію виникнення міст нашої чудової країни. Вони з батьками багато
мандрували, спілкувалися з великою кількістю цікавих людей. ЇЇ вражало, на скільки
цікавий та різноманітний світ. Все це дуже вплинуло на дівчинку- підлітка.
Навчаючись в університеті, юна студентка постійно приглядалась до своїх педагогів,
щоб з’ясувати, на кого хоче бути схожою. Навколо неї були досить освідченні люди.
Професорсько-педагогічний склад – це учені мужі, що викладали у Гарварді, у
канадському інституті українських студій університету Альберти, у Венському
університеті.
Педагог вчиться протягом життя. Ніколи не настане той час, коли він зможе
заспокоїтись тим, що накопичено досить успішних практик, нових технологій, тощо.
Процес вдосконалення освітянина неперервний.
Новий час вимагає нових підходів до вирішення проблем , нових методів, форм
роботи у педагогічному напрямку. XXI століття – час інноваційних технологій.
Ольга Володимирівна втілює свою любов до науки, досліджень у своїх учнів. Вона
бачить їх потенціал до академічної праці, бачить як горять їх очі коли вони зацікавлені
сумісною роботою. А для педагога це найвища насолода.
І це не випадковість, що в цьому 2022 році саме вона увійшла до складу найкращих
представників педагогічної громади Запорізької області та отримала Обласну
педагогічну премію, яка була вручена головою Запорізької обласної ради Оленою
Жук та головою Запорізької обласної державної адміністрації Олександром Старухом.
Працюючи у Державному навчальному закладі «Запорізький професійний торгово-
кулінарний ліцей» Христенко О.В. має у планах на майбутнє розширювати науково-
дослідницьку роботу. Сприяти появі бажання в учнів досліджувати. Вдосконалювати
роботу МАН.
Ми бажаємо Ользі Володимирівні успіху в організації цього важливого і разом з
тим складного процесу.