Портфоліо має створюватись за наступною структурою:
Розділ І. Анкета
Розділ ІІ. Діяльність в міжатестаційний період
проведення відкритих уроків;
проведення відкритих виховних заходів;
динаміка успішності та якості знань учнів з предмета;
динаміка успішності навчальних груп;
копії наказів «Про перевірку стану КМЗ» та «Про результати перевірки стану викладання предмета»;
участь в олімпіадах, конкурсах, МАН;
участь у методичній роботі ліцею;
публікації;
нагороди.
Розділ ІІІ. Список опрацьованої літератури в міжатестаційний період
До кожного Портфоліо висувалися такі вимоги:
Системність і регулятивність самомоніторингу.
Достовірність.
Об’єктивність.
Націленість автора на самовдосконалення.
Структуризація матеріалів, логічність і лаконічність всіх письмових пояснень.
Акуратність і естетичність оформлення.
Цілісність, тематична завершеність представлених матеріалів.
Наочність результатів роботи.
Технологічність.